مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل

مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل


بهترین مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل در ایران

  • مرکز خدمات پزشکی و پرستاری و مراقــبت های بالینی در منزل‌ آرتاپیشرو به عنوان یک مرکز موفق در این عرصه توانسته است سهم بسزایی در رونق این کسب و کار داشته باشد.
  • هدف این مجموعه ارائه با کیفیت ترین خدمات پزشکی،پرستاری و مراقبتی با بکارگیری پرسنل متعهد و با تجربه در منزل است.
  • این مرکز مجهز به سامانه مدیریت جامع بیماران در منزل (HCIS) می‌باشد. این سامانه به ما و شما کمک می‌نماید تا در کنار یکدیگر بهترین ارتباط را بین اعضای تیم درمان بوجود آوریم.
  • کارشناسان آماده اند تا به محض برقرای تماس از طرف شما، کلیه مشاوره ها و راهنمایی ها در مورد خدمت مورد نظرتان را به شما داده و در صورت تمایل به انجام خدمات برای شما،آن را در کمترین زمان ممکن هماهنگ کنند.

۰۲۱-۹۱۳۳۷۷۹۱ (پشتیبانی سایت ۳۶۵ درصد)

اعتبار کارت پزشکی یک سال است

توضیحات تکمیلی

تهران، خیابان آزادی، خیابان خوش جنوبی، پلاک 998

phone
۰۲۱-۹۱۳۲۷۷۹۱ (پشتیبانی سایت 365 درصد)
نمایش روی نقشه

ویژگی ها

  • 15 درصد تخفیف ویژه دارندگان کارت تخفیف 365 درصد
تعرفه درمان پاراکلینیک و توانبخشی آرتا پشرو ویزیت پزشک در منزل

با توجه به آلودگی شدیدتر بیمارستان ها به ویروس کرونا خدمات ویزیت پزشک در منزل،شامل ویزیت پزشک عمومی پزشک ،متخصص و فوق تخصص در منزل شما عزیزان قابل انجام است.

( ICU & CCU ) در منزل

از آنجا که شرکت آرتا پیشرو با مجرب ترین کادر درمانی همکاری می کند و از بروزترین دستگاه های پزشکی بهره می برد، اقدام به ارائه خدمات در منزل بیماران نیازمند مراقبت های ویژه می کند. در این میان مراقبت از بیماران با وضعیت وخیم و به خصوص بیماران کرونایی نیازمند دانش و دقت کافی می باشد. همکاران ما در شرکت آرتا پیشرو این وظیفه را به بهترین شکل انجام می دهد.

خدمات پاراکلینیکی در منزل

خدمات درمانی وپاراکلینیکی در منزل شامل :وصل سرم،انواع آزمایشات،سونداژ ادراری،کشیدن بخیه،تعبیه سوند معده(NGT)، نصب آنژیوکت و… در منزل شما می باشد

همراه بیمار در بیمارستان

با توجه به کمبود پرسنل درمان از جمله کمک پرستاران و کمک بهیاران در بیمارستان ها، همراه بیمار در برخی از بخش ها الزامیست و و می تواند کمک بسیار زیادی به بیمار نماید.

تزریقات و پانسمان در منزل

تزریقات و پانسمان در منزل یکی از خدماتی است که همراه با اعزام پرستار به منزل توسط مرکز پرستاری آرتاپیشرو ارائه میشود و میتواند در صرف زمان و هزینه شما بسیار صرفه جویی کند

خدمات آزمایشگاهی در منزل

یکی از خدمات مهمی که در منزل انجام میشود نمونه گیری آزمایش در منزل است و با استفاده از روش‌های نمونه گیری در منزل نیازی به مراجعه حضوری ندارید و شما مجبور نیستید وقت و هزینه ی زیادی برای رفتن به آزمایشگاه صرف کنید.

مراقبت و نگهداری از سالمندان

از نظر سالمندان بهترین مکان برای نگهداری از سالمند خانه ی اوست. زیرا او در این خانه سال ها زندگی کرده است و آنجا خاطرات زیادی دارد و آشنا بودن محیط نیز به آرامش روانی سالمند نیز کمک می کند.

توانبخشی و فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل یا درمان فیزیکی شیوه‌ای از درمان بیماری‌ها با استفاده از تجهیزات و تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر است و با این روش بدون نیاز به خارج شدن از منزل توسط بهترین فیزیوتراپیست های خانم و آقا درمان میشوید.

خدمات تجهیزات پزشکی

مرکز پرستاری آرتا پیشرو جهت رفاه حال مشتریان علاوه بر فروش با کیفیت ترین تجهیزات پزشکی موجود در بازار،امکان اجاره آن ها را نیز فراهم نموده است که با توجه به نیاز شما قابل انتخاب و قابل انجام است.

شرایط استفاده

فرصت استفاده از تخفیف به مدت یک سال به دفعات نامحدود

cod-365

هر کارت تخفیف ۳۶۵ درصد برای یک نفر

phone-green

مراجعه حتماً با هماهنگی و رزرو تلفنی باپشتیبانی سایت